På cykeln hem...

Igår fick jag sluta tidigare, klockan halv två trampade jag hemåt:)
Det är så härligt att cykla, bland kossor & får i det vackra holländska landskapet. Så skönt att slippa buss & tåg. Men ni kan ju fråga mig igen när det regnar ute:) Vi har varit bortskämda med sommarväder i en månad nu. Älskar det!
Igår så cyklade jag hemåt & plötsligt ser jag en kossa som precis har fött en liten kalv. Den ligger där alldeles slemmig & mamma Ko hon buffar och tvättar den. Ja menar, sånt ser man inte när man åker buss:)
Helt otroligt!

Bilder på vägen hem...tagit i farten med mobilen...






Försöker se cool ut u min IKEA outfit klockan kvar över sju på morgonen, men blev mest ett kisande tröttöga:)

Idag blir det mys med Eurovision & Polly godis! Imorrn är jag ledig, jippie yej.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vad det ser mysigt ut. Själv skall jag titta på hockey VM. Ryssland Kanada och i morgon blir det Sverige mot Tjeckien. Jag tycker du är duktig på cykeln. Kramisar Pappsen

2011-05-12 @ 19:46:46
Postat av: Jenny

Längtar tills du & mamma kommer hit, pappsen! Kommer bli så mysigt:)

2011-05-12 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0