Födelsedag=)

Då har man blivit 29 år. Himlar vad tiden går fort nuförtiden, svisch kommer det att säga, så har jag blivit 30. Men jag måste säga att det känns väldigt bra att vara 29 år. Jag känner på mig att det kommer bli ett finfint år.
I lördags smyg-startade jag och hade kalas. Supermysigt även fast jag var förkyld, snorig & febrig.

Idag är jag ledig hela dagen:) Chris hade gjort en skattkarta, så jag fick leta presenter imorse. Sen hade vi mysig födelsedags frukost.

Blev så glad & överraskad av presenten från mamma och pappa. Värdens finaste handgjorda skål från en butik vid växbo kvarn. Jag såg den i somras och blev helt kär, men jag tyckte den var för dyr så jag köpte den inte. Men min söta mamma smög tillbaka och la undan den & sen fick Chris gömma den i sin packning för att sedan gömma den hos sina föräldrar tills min födelsedag. Ohhh, den är så himla fin! Inte att förglömma, jag fick även mysiga sockor, svenskt godis & ostkrokar & en julkalender!

Sen fick jag en underbar "gjutjärnsgryta" av Chris och hans familj. En Le Creuset, som jag gått & suktat efter i flera år. En stor röd, oval gryta med livstids-garanti=) Wohoo, här ska det lagas mat.
Chris hade även ordnat så att jag fick en ny telefon till min födelsedag.. Jippie, så nu kan jag "whatsapp:a" med människor (Mamma du måste oxå skaffa en sån:) Jag älskar den, men måste vänja mig att skriva, himlar va långsamt det går.

Det är mysigt att fylla år måste jag säga=)



 Giantsiz:)

Kommentarer
Postat av: Saro

whatsappa mej då;) Grattis igen en halvtimma till!

2011-11-16 @ 23:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0