Godmorgon söndag:)

Finns det något härligare än att vakna på söndagmorgon & inte ha några måsten framför sig.. Bara njuta av en lång söndagsfrukost (kanske göra ost-konstverk som nedan:), tända ljus, dricka kaffe & äta världens godaste havrechoklad kaka. Mys!

Jag längtar som en tok efter jul nu. Dels för att jag ska få träffa familj & vänner (+ Thérèse & Fredriks lilla "nykläckta" pojk), men också att få baka pepparkakor & få pynta hela huset. Jag bara älskar julen. Att jag är ledig två veckor gör ju inte saken sämre! Lääängtar!

Nu blir det strax en lång promenad i höstrusket med min älskling. Ikväll ska jag prova ett nytt recept, kycklingfilé i en sås med soltorkade tomater & till det hemmagjord klyftpotatis. Hoppas det blir gott:)



Mys Söndag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

jag tror bestämt att min dotter har konstnärliga drag.Kom att tänka på chokladfabriken i schiedam. kram

2011-11-06 @ 18:58:58
Postat av: Jenny

Hihi, ja himlar va de var duktiga, till & med skor av choklad:) Kramar1

2011-11-07 @ 18:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0