Snart 3 år sedan...

Snart tre år sedan flyttade jag till Holland. Tittade igenom mina telefonbilder & hittade några från bilresan från Sverige till Holland. Då var man nyss 26 fyllda. Nu är jag äldre, även mycket visare & jag har en himla mycket bättre kondition, tack tantcykeln!
 
Kolla in denna bilden liksom...


Haha, med Chris solbrillor, himla långt svart hår & favoritmössan, på väg till Holland.

Och denna bilden?


Saknar mörka håret ibland. Men nu ska jag hålla det lite ljusare ett tag.
Imorrn är jag ledig. Då ska jag till frisören. Tycker inte om frisören. Lite som att gå till tandläkaren.

Nu blir det säng + bok=) Mysigt på måndagskväll!


Kommentarer
Postat av: pappsen

Tänk vad tiden går fort.

Och om tre veckor är ni på väg till sverige igen.

Skall bli kul.

Kramis//Pappa

2011-11-29 @ 09:57:59
Postat av: Jenny

Ja, tiden går himla fort=) Ska bli superkul, längtar efter er! Kramar!

2011-11-29 @ 12:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0