Äntligen fredag!

Ohh, härliga fredag!
Ledig, sitter i min rosa morgonrock & väntar på Albert-bilen som kommer med veckohandlingen. Låter superlyxigt, men det kostar inte så mycket extra alls. Verkligen värt varenda extra euro. 

I onsdags var jag på body balance med Carmen (Chris brors fru). Hon sa till mig innan, det är en blandning av yoga och lite annat, mer avslappnande än träning.

Men ack vilken dålig beskrivning. Där låg jag på golvet och gjorde situps medan benen skulle balanseras rakt upp och sen skulle man stå upp och benet skulle sträckas medan du balanserar och håller i vänster tå & glöm inte andningen, in genom näsan... haha, inte riktigt så, men himlar vilken blandning mellan yoga och styrketräning. Ont i varenda muskel som jag inte visste att jag hade. 

Superkul! Nästa vecka blir det igen.
Vi har ett gym som tillhör vårt "villa område". 5 minuters promenad så är jag där, de har alla möjliga program & fitness möjligheter. & på helgen kan man lämna sitt barn på "dagis", medan man tränar, bra för alla mammor:)

Fredagsmys!



haha, miniskallen med jättekroppen:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Själv laddar jag för en partykväll, efter alldeles för lite sömn och ett hårt träningspass...kan bara sluta på ett sätt :)

2011-10-21 @ 18:17:55
URL: http://jennyitextochbild.blogspot.com
Postat av: T

Ja, bodybalance är svettigt! Gick på det i Visby...

2011-10-22 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0