Myslördag:)

Luna (Chris brors dotter), var här & skulle baka, se på film, äta popcorn & sova över. Meeeen, hon mådde lite konstigt, så det slutade med att hon spydde på vardagsrums-golvet, stackarn. Vi har bokat ett annat datum istället. 
Chris & jag har precis ätit god mat ute i trägår'n, har varit runt 30 grader varmt idag. Härligt!
Det slank i en amaretto (italiensk mandel-likör) efter maten också, mmm.

Nu ska vi mysa framför tv:n. Vi kollar gamla serien 24 från början. Chris har aldrig sett den & jag bara några avsnitt. Spännande är det!



Nytt i vårt fönster. "Snart är det höst-mys"!
Nu lekker zaterdag avond vieren met mijn lieveling. Begrijpen jullie wat ik schrijf?:)

Kommentarer
Postat av: Chris

Ik begrijp wat je schrijft:) Lekker samen weekend vieren! Dikke kus!

2011-10-02 @ 08:46:14
Postat av: Saro

Härlig lördagseftermiddag med min älskling, förstår ni vad jag skriver?

Ingen aning men det låter som något i den stilen:)

2011-10-02 @ 12:53:20
Postat av: Chris

Väldigt duktig Sara:)

2011-10-05 @ 10:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0