2 söndagar på rad...

I förra veckan sa Chris att han ville överraska mig med att hitta på något roligt vi kunde göra på vår lediga söndag & att jag inte fick veta vad det var förren vi var där. Skoj med överraskningar:) Så på söndagen satte vi oss i bilen och jag visste inte alls var vi skulle. Vi tycker båda om att cykla, så jag tänkte att det var något sånt. Jag hade lite rätt:) Vi kom fram till ett museum, Kröller muller museumet. Men inte vilket museum som helst, utan också ett naturreservat där det står vita cyklar överallt som man får låna. Så vi cyklade, kolla på fina tavlor (massor från van Gogh), utomhus skulpturer, åt lunch... Det var supermysigt:)

Denna helg har jag bakat med mina kollegor, firat Chris födelsedag i fredags, varit på födelsedagsfest hos Chris syster & idag har vi tagit en höstpromenad som slutade i regn & hagel.

Lite bilder...


& denna söndag...


Lite blött blev det i slutet av promenaden:)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ni hittar på så mycket mysigt.

Mysigt med hagel....

2011-09-20 @ 09:26:55
Postat av: Mamma

Trevliga bilder från helgen. Helmysigt Kram <3



2011-09-20 @ 10:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0