Nya bilen:)

Chris hämtade nya bilen idag:)
Den är sååå fin & himlar vad rymlig. Det blir underbart att åka på roadtrip i den.
Chris önskar att han kunde åka redan idag & bara köra köra köra:)

Idag fick jag sluta tidigare, jippie! Så varmt ute (över 30) & då kommer det mindre folk till IKEA (mindre bra) & då behöver vi inte lika mycket personal.
Cyklade hem, jäklar va hett det var. Jag har cyklat sammanlagt 110 kilometer sedan i söndags. Min trogna gamla tantcykel börjar ge upp, idag snärtade ena handbromsen av. Men jag har en kvar. Önskar jag hade fotbroms, tänk om den andra snärtar av mitt i en backe liksom (ska köpa ny cykel snart & då blir det en fotbroms).

Strax blir det fredagsmys med pizza, ett glas vin & sen The Voice of Holland:)

Peugeot 508




I van den Bos familjen så åker man alltid runt till hela familjen & visar upp den nya bilen (hehe). Jag tycker det är lite konstigt, men väldigt gulligt. Vi har just varit till Chris föräldrar. Nu ska Chris iväg till sin bror & imorrn ska han till sin syster=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0