Solo Fredag...

Idag har jag varit ledig. Älskar att vara ledig på fredagar. Lyssnat på The Cure, Friday I´m in love och dammat hela huset, cyklat i finvädret, bakat chokladbollar & toscagömmor med söta Ester, köpt present till någon jag tycker om, badat badkar med ny bad-brus-tablett...

När jag är ledig på fredagar så känns det som jag kan göra precis vad jag vill & om jag vill kan jag också göra precis ingenting. Härlig känsla!

Ikväll har jag fredagsmys helt solo för Chris har middag med jobbet. Jag ska äta pizza, dricka ett glas vin & sen mysa framför tv:n med godis och The Voice (det börjar snart i Sverige också, men det var en holländare som kom på programmet, hehe). Som Idol ungefär, men bättre.

Ester´s första chokladbolls bak:)
Bad+vin+bok (1a boken jag läser på holländska som är för vuxna människor och inte för tio-åringar, wohoo)

Mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Saro

Det är härligt med egna fredagar! Att göra precis vad man vill och unna sig och mys-lyxa!:)

2011-09-24 @ 11:22:00
Postat av: Pappsen

Det låter jättemysigt.

Kram//

2011-09-25 @ 10:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0