Att vara lycklig...

Precis en vecka sedan åkte jag & min svägerska "giant sis" till Stockholm. Det började med att jag lyxade till det och köpte en Yves Saint Laurent - touche eclat concealer. Passa på när det är billigare på flygplatsen, mhm:)

Sen fick vi vänta 45 minuter i flygplanet, Manilla människorna var sena med sitt flyg. Gratis vin gjorde allt mycket bättre. När vi kom fram så var det lång väntetid för snabbtåget, så vi tog en taxi (skandal dyrt). Väl framme vid Sheraton var klockan nästan ett på natten. Superfint hotellrum!

De följande dagarna shoppade vi, drack vin, lunchade på en riktig fin resturang (Lux), åt sushi och dansade på Berns, shoppade lite till, blev proppmätta på italiensk mat, lärde giant sis svenska (-en hallonpaj tack), njöt av det heeeelt fantastiska vädret, åt frukost på mysiga ställen (Chokladkoppen i gamla stan rekommenderas), åt svenskt smågodis och snusade (tvingade även svägerskan att prova en, hehe).

Sen for vi hem igen. Härligt att vara borta men också att komma hem.

I måndags hade jag min examen för TMP, team-managers programmet. Ett och ett halvt års programmet är över och jag KLARADE det! Vilken resa det har varit och jag är faktiskt lite annorlunda nu än när jag började. Jag vet vad jag vill och vad jag kan.

Nu ledig pyjamas hela dagen torsdag. Lyssnar på The Cranberries nya låtar och bara myser.
Härliga liv!



Hemsk bild, haha, men vilken LYCKA!


Kommentarer
Postat av: T

Vad fin du är gumman :) Grattis till team manager!

2012-03-08 @ 20:02:37
Postat av: Saro

Grattis! Va härligt att du är klar!:) Låter som en mysig Stockholmshelg!

2012-03-08 @ 21:01:49
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder från Stockholmo. Vilken trevlig helg ni hade och som grädde på moset att utbildningen är klar. Stort grattis <3 kram

2012-03-10 @ 11:36:30
Postat av: Jenny

Tack & tack & tack=) LYCKLIG!

2012-03-10 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0