Lekker donderdag!

Himlar vilken härlig torsdag jag har haft (har)! Vaknade och fick kaffe på sängen av älskling. Sen bar det av till gymmet där crosstrainern och magmaskinerna väntade. Traskade hem i strålande solsken (över 20 grader idag). Gjorde mig iordning och cyklade sen till vårt lilla "centrum", där köpte jag fina uteblommor och nybakat bröd till Chris hos bagaren.
Sen satt jag i solen fram tills nu, ett glas vin, pratade med underbara syster Bozzeboo på telefonen, läste... Ohh, underbara vår!

Nu har jag gjort tomatsås med massor med vitlök, så strax blir det Jenny pasta, som Chris alltid säger (även känd som spaghetti med köttfärsås). Mmm, med ett kilo parmesan=)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt :)

2012-03-22 @ 21:46:33
URL: http://jennyibildochtext.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0